Friday, March 25, 2022

Uppsats om pinsamma ögonblick

Uppsats om pinsamma ögonblick



Jag började mitt årskurs 6 i en ny skola, med nya människor och inga vänner. Jag ramlade ner från 5:e trappan och träffade bottenvåningen. Är du intresserad av att få ett skräddarsytt papper? Många teman verkar för tråkiga. Exempel Uppsats om pinsamma ögonblick. Jag hade också gått med i ett coachingcenter.





Den mest pinsamma situationen



Ingen kan egentligen fly pinsamma ögonblick essä, vid ett eller annat tillfälle, pinsamma ögonblick essä, något kommer att hända som kommer att brännas och etsas in i ditt minne. En upplevelse som förmodligen kommer att vara svår för åskådare att glömma. En upplevelse finns dock kvar i mitt sinne. När jag var yngre sa folk till mig om du pinsamma ögonblick essä rädd för alla dessa människor som tittar på dig, föreställ dig bara dem i sina underkläder. Ja, det har aldrig fungerat för mig. De tiggde och vädjade men jag stod fast. De fortsatte att tigga, och konstigt nog gick jag med på det. Jag kom överens om villkoren att jag bara skulle sjunga backup och ingen skulle behöva höra min röst.


De accepterade. Efter några veckors träning var det dags för showen, pinsamma ögonblick essä. Vi var alla redo. Som akt efter akt gick upp och uppträdde, pinsamma ögonblick essä, Jag började känna mig mer och mer nervös. Jag tittade på mina vänner och förväntade mig lite uppmuntran, men utifrån deras ansiktsutseende kunde de ha behövt det mer än jag. Jag frågade dem om det var för sent att backa, de sa ja. Akten framför oss gick upp och höll på att avslutas. Jag tittade ner på mina händer och insåg att jag skakade och svettades, pinsamma ögonblick essä. Till slut ropade de vårt namn och vi reste oss upp. Mina två vänner gick ut först och jag följde efter. Som vi pinsamma ögonblick essä på scenen tittade jag ut mot publiken.


Platsen var fullsatt! Gymmet såg mycket större ut än normalt. Det verkade som att alla var där. Jag trodde att jag hade klättrat upp för alla trappstegen... Ni kan föreställa er vad som hände sedan. Allt jag kunde minnas var att jag kände hur mina ben snubblade över något och nästa sak jag kunde känna var det smutsiga golvet i ansiktet. Det blev tyst på gymmet. Döda mig bara nu...döda mig bara nu, tänkte jag. Men låt mig pinsamma ögonblick essä du något, det kan, och det kan bara. Du kommer till slut över det. Tidningen "Det mest pinsamma ögonblicket" bidrog till vår databas av en riktig student. Du kan använda detta arbete som referens för ditt eget skrivande eller som utgångspunkt för din forskning.


Du måste korrekt citera någon del av detta prov innan du använder det. Om detta verk är din immateriella egendom och du inte längre vill att det ska visas i vår databas, begär att det raderas. Det mest pinsamma ögonblicket. Har du fler idéer om hur du kan förbättra Det mest pinsamma ögonblicket? Vänligen dela dem med oss ​​genom att skriva på [email protected]. Uppsats, 3 sidor ord. Ladda ner PDF DOCX. Ämne: Andra. Spara till bibliotek Exempel Sparat Spara till bibliotek Ta bort från bibliotek. Publicerad: 4 januari, Uppdaterad: 4 januari, Nivå: Gymnasie Språk: Engelska Nedladdningar: 3. Tack, det här är till hjälp, pinsamma ögonblick essä, det här är användbart Tyvärr, det hjälpte inte. Tyvärr, det gjorde det inte pinsamma ögonblick essä. Tack för att du röstade och hjälper oss att förbättra oss!


Dela på Facebook Dela på Twitter Dela på Reddit Dela på LinkedIn. Be om borttagning. Skapa ett citat om uppsats Harvard APA-6 Chicago A-D Chicago N-B MLA-8 Referenser PaperPrompt. Referens PaperPrompt. Referenser PaperPrompt. Bibliografi PaperPrompt. Arbete som citeras "The pinsamma ögonblick essä pinsamt ögonblick. Uppsats om pinsamma ögonblick exempel. Uppsats om sockers historia. Studieguide för oss historia uppsats. Saxonville korvföretag analys. Artikel om tillhörighet med osynlig textuppsats. Liknande prover. Kontakta oss Har du fler idéer om hur du kan förbättra Det mest pinsamma ögonblicket?


En jet bara en glupsk läsare och. Prata om ett tekniskt etiskt fall eller problem under de senaste fyra månaderna. Hur mycket kan mitt papper kosta.





lycka uppsatser



Jag ramlade ner från 5:e trappan och träffade bottenvåningen. Alla där ute började bara skratta åt mig. Några kom för att hjälpa mig. För att undvika ytterligare pinsamheter började jag också skratta. Den tredje upplevelsen berodde på min övermod. Förra året köpte min farbror en ny cykel till mig — Activa Scooty. Efter att ha tagit ridlektioner var jag väldigt exalterad över att få rida min scooty. När mina elever åkte hem tog jag nycklarna och gick ner för att starta cykeln. Halvvägs såg jag en av mina elever stå. Jag började stoltsera med min nya scooty. Han hälsade på mig och strax efter det tappade jag kontrollen över min scooty. Istället för att bromsa gasade jag på den och blev påkörd av en tvättare.


Det var ingen stor förlust för honom. Min scooty blev skadad och jag skadades illa. Den dagen skämdes jag inför mina elever. Min fjärde pinsamma upplevelse hittills är ett mycket sorgligt ögonblick. Vår 11:e klass hade precis börjat. Jag hade också gått med i ett coachingcenter. Jag hade många vänner där också! En vacker dag kom en kille fram till mig för att söka god vänskap med mig. Jag höll smart med. Sakta började vi prata. Vi chattade i långa timmar över telefon, chattar sent på kvällen blev vanliga. Även på tränarklassen växte våra samtal och jag föll helt för honom.


En dag friade jag till honom. Som svar sa han att han behöver lite tid att tänka efter. Han försäkrade att vara konfidentiell. Jag litade blint på honom. Till mitt öde, nästa dag när jag kom till institutet, log alla hans vänner fiskigt mot mig. Jag försökte ignorera dem. Efter några dagar fick jag en större chock. Jag såg en av mina vänner hålla hans händer och fick reda på att de faktiskt var i ett förhållande, jag kände mig så oönskad och upprörd. jag ringde honom. Jag vädjade till honom för att han höll mig i mörkret. Utan att prata mer avbröt jag samtalet abrupt. Sedan ringde han mig igen och bad om ursäkt.


Jag accepterade hans ursäkt. Hans flickvän frågade mig om jag någonsin hade friat till hennes kille, vilket jag tackade ja till och lämnade platsen. Efter några dagar fick jag veta att han hade spillt bönorna redan från första dagen bland alla sina vänner. Och det sista pinsamma ögonblicket i mitt liv var sista dagen i skolan. När Diwali-semestern skulle börja tog jag med mig några kex hemifrån. Jag ville tända dem i skolan. Så jag gick tyst upp och tände en av kexen. Jag blev tagen på bar gärning av en av mina lärare. Hon skällde på mig inför hela klassen. Hon sa att det inte förväntades av mig. Vi borde gå vidare från dåliga situationer. En dålig incident kan inte radera hela vårt liv.


Den värsta delen? De var Superman-pyjamas... Jag var Kom ihåg: Det här är bara ett prov från en studiekamrat. Från 3 timmars leverans. Tyvärr är kopiering inte tillåten på vår webbplats. Vi kommer då och då att skicka dig kontorelaterade e-postmeddelanden. Denna uppsats är inte unik. Tyvärr, vi kunde inte parafrasera den här uppsatsen. Våra professionella skribenter kan skriva om det och ge dig ett unikt papper. Vill att vi skriver en bara för dig? Vi använder cookies för att göra din webbplatsupplevelse personlig. Denna uppsats har lämnats in av en student. Detta är inte ett exempel på det arbete som skrivits av professionella essäförfattare. Mitt mest pinsamma ögonblick Ämne: Liv , Litteratur Kategori: Livserfarenheter , Litterära genrer Ämne: Personlig upplevelse , Novell Page 1 Ord: Publicerad: 19 maj Nedladdningar: 92 Ladda ner Skriv ut.


Få hjälp med att skriva. Pssst... vi kan skriva en originaluppsats bara för dig. Din tid är viktig. Få hjälp med uppsatsen. Relaterade uppsatser Min erfarenhet av att lära mig läsa och skriva uppsats. The Struggles of a Substance Abuse Immigrant in the United States Essay. En berättelse om mina arbetserfarenheter och samhällstjänst vid Brown County Public Library System Essay. En personlig upplevelse av innebörden av ångeruppsats. Den enorma inverkan av Ffa i mitt liv och hur det formade mina framtidsplaner. En personlig erfarenhet av att göra samhällstjänstuppsats. Uppsats om personlig erfarenhet. Upplevelserna och influenserna i mitt liv som formade mig själv. En personlig upplevelse av att vara annorlunda och kämpa i skolan.


Hitta gratis uppsatser Vi förser dig med originaluppsatsprover, perfekt formatering och styling. Citera denna uppsats För att exportera en referens till den här artikeln, välj en referensstil nedan: APA MLA Harvard Vancouver My Most Embarrassing Moment. Mitt mest pinsamma ögonblick. Mitt mest pinsamma ögonblick [Internet].

No comments:

Post a Comment